lördag 5 mars 2005

Storm

Hej

I gar var vi pa en shoppingtur och rakade stota pa nagra transor som verkligen gillade mig...undrar vad det ar som gor att alla skumma gillar mig...ni vet ju hur det ar..

I dag har det inte variot en trevliug dag en stor stor drog in over on och det har regnat sedan i morse. Det har blivit oversvamning och pa gatan far man ga med vatten till knana....himla roligt. Det var faktiskt lite laskigt ett tag. I morgon ska vi fara pa elefantsafari om vadret tillster.

Snart beger vi oss till Koh Phangan, men som det ser ut i dag blir det ingen fard, alla batar ar installda...

Nu har vi lagt in lite bilder sa ni kan titta pa oss och komma ihag oss...jag menar ni far ju inte glomma oss.

Freddan och Elin det skulle vara himla kul om ni kom ner till oss...jag moter er pa flygplatdsen. ..hihihihi

Nettan och Inger det later trevligt att ni har vinter och ca 350 samtal men du vet jag kommer ju i sommar....hihihihihi

Nu ska vi fara vidare hores snart.
Ha det bra allihop

Kramizar Karin & Ante






1 kommentar:

  1. Åkeri-Tessan (tessan@bredband.net) kommenterade måndag 7 mars 2005
    Hejsan alla glada! Ni må tro att jag varit lite avis på er som är nere i värmen, men jag vet inte om jag är det längre för det där med översvämning varken lät eller såg så roligt ut. Hugaliga. Nä, tacka vet jag Sverige, Gävle, och Hantverkargatan, haha. Hälsa alla från mig, kramizar Tessan

    Anmäl
    Ta bort
    Eva Ödgren (eva.odgren@lm.se) kommenterade måndag 7 mars 2005
    Hej på er alla!
    Vad det ser härligt ut. Men jag skulle vilja se en bild på Bettan när hon badar, annars kanske jag inte tror att hon har varit i närheten av vattnet.
    Alla hälsar så mycket.
    Kramar från Eva

    Anmäl
    Ta bort
    Peson (linda_peson@hotmail.com) kommenterade måndag 7 mars 2005
    Hej på er!!
    Hoppas ni har det underbart,bada och sola åt mig oxå.Såg på era fina bilder.Inte översvämmningen förstås,men dom andra.Själv har jag varit hos Malin på Gotland i helgen lite kallare där :-)
    Brosan och Cissi fick en liten Ebba i fredags,ha de gott kramar Linda

    Anmäl
    Ta bort
    jenny s () kommenterade söndag 6 mars 2005
    Ha ha... du verkar trivas med dina nya vänner;-) Jättekul att se korten, ännu en gnista som tändes hos mig. Nu ska jag oxå åka:-) sen... Jag har jobb ända till påsken, ser lovande ut!! Pengarna kommer bara strömma in:-) Vilken översvämning ni får vara med om, lite otäckt! Hoppas ni fått rida på elefanter idag och att vädret är mkt bättre!! Ha det gott gumman och jag tänker på er hela tiden!! Kramizar Jenny

    Anmäl
    Ta bort
    Ann-Marie () kommenterade lördag 5 mars 2005
    Hej och hå.

    Hoppas ni mår bra. Bilderna är jättefina. Tänk om man fick vara där och njuta...
    Synd att vädret inte var det bästa, översvämningarna såg lite otäcka ut. Men som vi optimister säger, det ordnar sig alltid.
    Här är det en lugn lördag som lider mot sitt slut. Vädret är lite bättre, massor med sol idag känns mycket lyxigt. Önskar er alla härliga dagar på playan. Massor av kramar från Ann-Marie

    SvaraRadera