måndag 14 mars 2005

Bangkok

Hej hopp alle sammans

Nu har vi lamnat Koh Samui och ar bosatta pa flygplatsen i Bangkok en natt. I morgon ska vi fara till Koh Samet.

Sista dagen pa Koh Tao tankte Karin vara lite kack och byt badrakt (som andreas kallar det) men nar jag gick forbi min stoll hade tjejen som legat bredvid mig alla dagar ocksa tankt samma tanke....verkligen samma tanke hon hade en exakt lika bikini som mig....och det varsta vad att hon inte var fran Sverige...hmhmhmhmhm

Nu har vi lagt in nagra bra bilder. Jenny L spana inhulken bilden!!

Kramizar Karin och Andreas





1 kommentar:

  1. KL (tyson24kl@hotmail.com) kommenterade tisdag 15 mars 2005
    Hejsan!
    Ni ser ut ha det riktigt nice. Här är det sol fast mkt kallt, brrrr. Vi ses snart. Kram på er//KL

    Anmäl
    Ta bort
    Ann-Marie () kommenterade måndag 14 mars 2005
    Hejsan! Vad fina och bruna ni är. Annat är det här. Det blir inte mycket solbränna med -14 grader... Men vi tar igen det i sommar förhoppningsvis. Bilderna är jättefina, önskar jag vore där. Ha det så fint allihopa. Kram kram

    Anmäl
    Ta bort
    Jenny L () kommenterade måndag 14 mars 2005
    Grööön va jag. Men nu har jag kommit över d! Man kan ha mycket roligare saker för sig än att smörja in sig med solkräm och pilla bort sand mellan tårna! ;) Hoppas ni har det bra! Kram från Jenny och Henke

    SvaraRadera