torsdag 3 mars 2005

Framme

Hej a ha alla dar hemma

nu har vi antligen kommit fram. Resan gick bra, forutom att Andreas hade ont i magen. Han hade atit 7 gifflar och 6 muffins dagen inna, ni vet hur det kan bli om farmor bakar!!! Som tur var gick han inte pa toa pa planet for da hade nog planet tappa luft!!!!!!

I dag har vi solat och badat,det var super skont! I kvall har vi varit och kakat pa en fin restaurang. Vi bestallde in tigerrakor..det var mumsigt. Nu har vi planer pa att shoppa lite, men synd ar att det finns inte lika mycket att valja pa som sist vi var har.




Maria ring nar du bestammt om paketet, sa far jag forklara vart mitt gamla lagg ligger.

Danile hoppas det gar bra, kom ihag att inte vattna plastblommorna (acke kann piken) det gar inte sa bra med dem da.

Malin, Erika och Acke hoppas det gar bra med festplanerna, jag vet att jag kommer fa sota for allt skoj jag stallt till med. Foresten hade bettan nagot tipps om nagot sa hon ringer nar hon kommer hem, hon vill inte saga till mig...hmhmhmhmh

Familjen liljeblad, ni ska bara ana hur mycket vi redan saknar att komma forbi. Det ar ganska tomt nar vi brukar ses ofta. Vad gillar ni ert nya efternamn det har vi kommit pa sa har pa kvallskvisten.....Lucas har ska jag nog kunna hitta nagon fin bil till dig eller kanske nagot gott godis och Tea du vet att du far inte glomma oss jag hoppas att mamma och pappa har satt upp kort pa den dara saken ovanfor sangen, som vi kom overens om!!

jenny hoppas allt ar bra dar hemma och hoppas kryssningen blir bra. Hores senare!!

Bettan, Bosse, Kristina och Jussi halsar.


Kramizar Karin & Ante

1 kommentar:

  1. Kattis (Kattis0liljeroth@hotmail.com) kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hejsan!
    Här är allt helt OK, i och för sig ca 40 grader för kallt, men annars känns det som Thailand, vita s...nötäcken så långt ögat kan nå, tröden som vajar i vinden, fast det var det där med värmen.
    Idag är det fredag och vi skall bara vara och mysa, he det så gott kattis

    Anmäl
    Ta bort
    Maria Arnberg () kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hej Karin !
    Hur varmt har ni ?
    Jag har pratat med mamma om pajetet , de tar inte leg på postförskott. Jag skriver under.
    Morfar har varit här och hälsat på .
    De läste resedagboken här och hälsar så mycket.

    Hälsningar Maria , Fredrik och Elin

    Ps. Fredrik hälsar att vi kommer till Thailand, lillasyster hälsar att hon också kommer. Ds

    Anmäl
    Ta bort
    Malin () kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hej kompis!
    nu är jag igång igen.. härligt att resan gick bra, kan inte riktigt få in att ni är i värmen när det är så kallt o vintrigt här.
    Har varit sjuk i tre dar, feber och ont i kroppen. Anders är oxå sjuk så vi har legat utslagna tillsammans, det ser förj-igt ut här hemma.. orkar inte ta tag i det.
    Idag var jag lite piggare och har följt med Marie S till köpis. Hon har redan fått mage! Vi hittade mammajeans till henne, men hon var inte så nöjd.. de var inte tillräckligt fräsiga, det är svårt det där tydligen..
    Ha det gött, saknaaar.
    Kram mallan
    (Hälsa gänget)

    Anmäl
    Ta bort
    jenny s () kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hej gumman!!! Vad härligt för er!! Det här är du VÄRD!!!!!Njut nu och ha det bara gott i solen tillsammans med dina nära och kära!! Jag skippar kryssningen, fortfarande sjuk! Så ni är OXÅ på kou samui!!Hälsa dina! Massa Kramar Jenny

    Anmäl
    Ta bort

    Theoh
    Loggade in måndag 6 juni 2011
    från: Stockholm, Sverige
    Kvinna, 35 år
    Hemort: Stockholm, Sverige

    4 resor 4 länder 19 inlägg 173 bilder 4 besökta platser Skicka meddelande
    Theoh kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hej! Vi ar pa Phangan. Ar kvar till den 10 mars, kanske vi kan traffas en snabbis??? Var ska ni bo? Vi bor pa Haad Yao. Annars ses vi pa Samet!

    Anmäl Ta bort
    <Nettan (nettan_soderstrom@hotmail.com) kommenterade fredag 4 mars 2005
    Hej på er!
    Det låter inte ett dugg skönt, med bad, sol, shopping. Nä, tacka vet vi 18 grader kallt, en massa snö och ca. 350 samtal om dagen. Det är livet det!
    Kram på er!

    SvaraRadera