söndag 27 november 2005

Äntligen en dag med sol

 Hej i dag kom solen efterlängtat vi var super glada att den ville titta fram mellan alla oskmoln....men men men det ser inte ljust ut till i morgon!!

I dag var vi på en liten paradis ö, Koh Krada. Det var verkligen ett paradis sanden var alldeles vit och vattnet helt genomskinligt. Hotellet vi bor på nu är en aningen lyxigt kan man säga de hade nämligen en egen restaurang och egna solstolar pa denna o. Vi bara njöt och njöt!!! Tillbaks till vårt fina hotell....vi bor super bra och njuter av de rena lakarna och alla nya handukar vi får varje dag. I kväll har de arrangerat en bio kväll så vi ska se på Natural Trashers (eller något sådant) och äta popcorn till, vi hoppas bara nu att de inte är sockrade som de brukar vara...vi vill ha vi vill ha vi vill ha salta!!!!


Nu till det roliga i dag ni kommer inte att tro era ögon när ni läser detta. När vi strapatserade lungt efter stranden och skulle ta lite bilder vid en gunga kom det två herrar fram till oss och frågade om Karin kunde ställa upp på lite bilder.....hmhmhmhmhm Ni kan ana vad som gick igenom mitt huvud. VADÅ BILDER!!! De berättade att det var här på jobb och ville att det skulle sitta någon på gungan på stranden. Ni anar inte vad de kom ifrån.....Tidningen Allt om Resor!!!!!!!!!!!hiohihihi Jag hade inte direkt någon lust eftersom det var i bikini och de senaste sju måltiderna bestod av MC Donald (4 st) och Pizza (2 st) men men vad gör man inte när m,an inte kan säga nej och jag skulle ju bara gunga. När vi väl var vid gungan och han plåtade mig frågade den andra killen om inte Andreas ville vara med på ett, och ni vet hur han är han kastade i från sig kameran och skrek med gälld röst jo gärna och så sprang han fram till mig vid gungan. Då var han himla nöjd!! Sedan tog det på oss när vi gick längs stranden så samanlagt tog det ca 50 bilder....o my goodnes säger jag jag höll på att dö!! Andreas är skitnöjd och tycker att det inte var så jobbigt att vara fotomodell! Så nu kan ni köpa allt om resor så småning om. hihihihi

Nu är det dax för en bit mat och sedan bio jihu


Tönne och Camilla för oss blir de sidenpyamas till alla släktingar hihihi så era kanske blir nöjda men våra vet vi inte...hihihi Saknar inte valbo i alla fall!!!! O Tönne ölen jag just nu smuttar på är himla god ä nu blir det nog en gin och tonic.

Maria korten blev bra!
Mamma vi längtar inte hem speciellt inte om vi får salta popcorn.
Bettan lever blommorna eller har de kroknat och vart är ni?

Kramizar fotomodellerna hihi






1 kommentar:

  1. Kungen på 102 (hacke69@hotmail.com) kommenterade tisdag 29 november 2005
    Hallå !! Hoppas allt är bra , tack för mms et !! Du är ju jätte läcker P , men skulle uppskatta lite mer naken hud på bilderna , o då gärna på tjejer !!! ;) Ha det gott !! Hörs sen!!

    Anmäl
    Ta bort
    Tessano (tessolofsson@yahoo.se) kommenterade tisdag 29 november 2005
    Ciao!

    Skönt att höra att ni får lite välförtjänt sol och relax.

    Se till att spara ett ex av blaskan så jag kan se när jag kommer hem till jul!

    Puss å kram

    Anmäl
    Ta bort
    Malin (malinsoderberg@hotmail.com) kommenterade måndag 28 november 2005
    Hejhej!
    Nu ar vi antligen har.. Sol igar men nara droppar regn idag. Men det spelar nastan ingen roll nar man har semester.
    Tankte bara saga hej och vi ses snart.
    Fina bilder!
    Nu ska vi ut och shoppa lite, forsokte mig pa lite prutning igar - gick sadar.. Nya forsok idag..
    Hors via SMS!
    Kram kram fran alla oss

    Anmäl
    Ta bort
    Camilla (cammo@gavle.to) kommenterade söndag 27 november 2005
    Sidenpyjamasar??? Har dom rea på såna där??? Köp en till mig också i sånafall, en röd en vill jag ha! Det där med sockrade popcorn, trodde jag dom bara hade på Fuerteventura,skulle sätta i mig en strut med härliga popcorn när vi var där....och det enda som hände var att jag fick spotta ut dom och kasta struten. Angående modellandet så kan jag ju meddela att Anders har tagit ett av korten på P som skrivbordsunderlägg på datorn här hemma,det tokigaste av dom alla förstås när han sitter i linbanan!

    Anmäl
    Ta bort

    hanno
    Loggade in fredag 14 juli 2006
    från: Stockholm, Sverige
    Kvinna, 30 år
    Hemort: Gävle, Sverige

    1 resor 2 länder 10 inlägg 238 bilder 2 besökta platser Skicka meddelande
    hanno kommenterade söndag 27 november 2005
    hej fotomodels! vad kul med en spontan fotosession på playan. keep up the god work!

    hoppas ni får det forsatt bra på resan och solen blir standard!

    hanno-banno

    SvaraRadera