fredag 26 september 2008

Nu har jag fattat att jag är virrig!!!

Hej hopp

Ja jag börjar lite smått förstå att jag är virrig.....konstig nog så har jag alltifd sett mig själv som ordningsam och en tjej med läget under kontroll.....men ack så verkar det inte vara! Jag har insett att jag är en aningen virrig.....

Det började med att vi skulle åka tunnelbana från flygplatsen....ja o lite smått erfaren som man är gick ju allt bra enda tills vi skulle passera utgången......jo men då tar jag sin stora väska och traskar igenom utgången.....bara det att väskar var ju inte pytteliten så väskar fastnade och där stod jag en stark signal börja tjuta i halva tunnelbanan och två killer hjälpte till med ljudet dy dy dy dy she got stucked.....och där låg jag och asgarva över min väska med Peson på ena sidan och Anna på andra gissa om de garva....

Hannos rumskamrater är supertrevliga och gilla vår svenska taco, vi är varmt välkommna här i London....Vi har dock en tendens till att flamsa och gärna översätta hälften av flamset till engelska.....ja och det kan ju bli en aning pinsamt när man bor med ett gäng från england.....Ja Anna har ju sagt några riktigt trevliga saker som inte riktigt kan nämnas på denna sida......

Ja och många goda skratt har det blivit och fler lär det väl bli....


Hörs mer

Kramar från de anvdankade tonåringar

Ps Kimmen, Andreas och Flippan ät pizza lungt. Ds





1 kommentar:

  1. Din man (power.p@home.se) kommenterade lördag 27 september 2008
    Hej älskling!
    Kul att ni har det toppen!
    I går var Jag ,kimmen och lill Flippis i väg köpte Pizza! Men flippis åt nästan bara sallad och annanas.:) och LOKA! hon är bra go hon!
    Sen avslutade vi med Glass och Apllesin som hon säger:).
    Shoppa lugnt nu och köp något åt mig!
    Puss O kram
    hälsa tjejerna!

    SvaraRadera