torsdag 30 augusti 2007

Ont i magen

Hej pa er

Vad har hant har da.....ja inte ar det sa mycket. Vi har varit och kollat runt lite vad on har att erbjuda. Staderna har varit mysiga men shoppingen har varit av ett speciellt slag. Den som sa att de hade koll pa modet har den du vet inte jag vad han tycker om....eller vart han har varit....inte dar jag har i alla fall. Tur ar att det finns lita att handla till de sma knottarna dar hemma....jag menar det kan ju handa att det borjar brinna i planboken som Pappa brukar saga!!!

Jo annars ater vi en hel del, Andreas kor fort igenom buffen sa
att han ska vara den forsta som kan plocka av efterrattsbuffen.......skum tanke men han ska bara vara forst.....ni vet ni som kanner honom!!!!!

For er som ar kannsliga las inte detta................

Jag har namligen haft lite problem med att ga pa toa....hander ofta nar jag ar utomlands. Sopm sagt det tog FEM dagar innan jag kynde ga pa toa, ni anar inte hur ont i magen man far da och framforallt hur gravid man ser ut....Detta innebar att jag hade foljande i magen....

Lasange med sallad, lordag lunch
Tre ratters brollopsmiddag
Korv med brod, nattvic
Frkost, sondag
Macka pa arlanda
Flygplansmat, arlanda-London
Aterigen nagot pa londons flyplats, kommer inte ens i hag
Flygplansmat, london - mauritius
Flygplans frukost, dito
Lunch, sallad, Mandag
Middags buffe, Mandag
Formodligen gick det nog i lite godis under denna dag
Aj Aj vad det varker
Frukost, Tisdag
Lunch, pasta, Tisdag
Middagsbuffe, Tisdag
Frukost, Onsdag

Sedan var det nog inget mer......phu phu fattar ni hur ont man kan fa om man har problem med att besoka toa pa andra platser en hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! Tur var att jag fick ga pa toa 7 ganger under Lordags formiddag pga att jag var sa nervos infor det stora som vid tre tiden gick av stapeln.

Nu ska vi ga o ata igen.....

Manga kramar

K.A & A.P.A (hihihihihi apa hihihihi)






1 kommentar:

  1. Jenzy kommenterade onsdag 5 september 2007
    Heeej!
    Skoja inte att jag är avis på er!!! Vilket efterrättsbord!!! Vill ha! =) Bakade en kladdkaka igår får nöja mig med den... ;) Ha d gött i värmen!
    kramen

    Anmäl Ta bort

    Cammmo
    Loggade in måndag 30 november 2009


    7 resor 8 länder 25 inlägg 682 bilder 11 besökta platser Skicka meddelande
    Cammmo kommenterade tisdag 4 september 2007
    Tack för ett suveränt bröllop!!! Ni ser ut att ha det bra, själv ska jag krypa ner i soffan under täcket med en chipspåse och titta på Idol..Anders har rymt fältet...han har xboxkväll....

    Anmäl Ta bort
    JennyPenny (jenny@johanskoogarkitekt.se) kommenterade måndag 3 september 2007
    Hej på er!
    Äntligen har jag tagit mig tillbaka till jobbet efter brölloppet! ;) Festen tog hårt på mig! ;) Näe, men har faktiskt vart hemma hela veckan som varit... Hoppas ni håller er friska och att vattnet är svalkande! Här hemma är iaf vädret fint... och hmmm någort svalkande!
    Kramar
    Jenny (å Henke)

    Anmäl
    Ta bort
    Gunilla (gunilla.dahlman@gastrikeatervinnare.se) kommenterade fredag 31 augusti 2007
    Hej på Er (mina snyggaste arbetskamrater)!!!

    Syftar kanske mest på Andreas då........eftersom du håller på att lägger på dig lite extra trivselvikt!!! Hi hi...men det gör inget, kanske jag kan ärva lite kläder igen, så fortsätt ät och sluta skit Karin. Skämt o sido, hoppas att det är bra med er och fortsätt att njuta av eran honeymoon. Soon back till höst, rusk och blask!!
    Kramar från Gunilla

    Anmäl
    Ta bort
    Biggan (birgitta.bjork@gastrikeatervinnare.se) kommenterade fredag 31 augusti 2007
    Godmorgon!
    Jag hoppas att det inte är en "riktig" gravid mage.
    Du är ju som du är, kan du inte "skita" som vanligt folk varje dag, man klämmer lite o plupp kommer det ut enkelt eller hur.......

    Njut verkligen av att vara fru och man medan ni kan snart är ni hemma i verkligheten.

    Biggan

    Anmäl
    Ta bort
    Jenny (jenny@strombrink.com) kommenterade torsdag 30 augusti 2007
    Hej hej!!!

    Åh stakars din lilla mage....hoppas det bli bättre snart:-) Era dagar verkar vara hur toppen som helst..massor med mys och mat och ...mm...!!! Sköt om er så gott!!! Många kramar från jenny

    SvaraRadera