fredag 15 december 2006

New York nästa...eller...

Halloj

Inte mycket har hant sedan vi senast skrev....hm nar vi nu skrev. Vi har i alla fall hittat nya vanner en tant och en farbror pa ca 75 bast. De ar himla trevliga och tycker att jag har sa fint har att hela var relation gar ut pa att de vill kanna pa mitt har. Vi fick massa bra restipps av krutgumman. Och inte nog med det sa blir det nog en tripp till New York for att halsa pa vara nya vanner....hmhmhm Tur att vi gar i hop med alla aldrar.


Andreas vad har hant mer.....(Karin fragar)

hmhm Vi ar lite rodare och har borjat flagna!!! (Andreas bidrag till resedagboken, hihihi)


Ne nu ska vi fara till Palm beach for Andreas ar hungrig. Och vi kanske ska traffar nagra vanner i var alder vem vet.... Har laddat upp nagra bilder igen, internet ar ju gratis pa detta hotell......


Kramar Karin & Andreas



 

2 kommentarer:

  1. Nicklas ( och therese) (konstruktorn@hotmail.com) kommenterade onsdag 20 december 2006
    Satt och kollade lite i min guilds hemsida (World of Warcraft), där jag har länkat bilderna jag har på den här sidan från curasaoresan. Visade sig att en kille som kallar sig för "benkebob" känner er eller iaf har träffat er strax innan ni åkte till curasao.

    Nu vill jag se lite nya bilder från eran resa. Sluta glassa nu och gör oss kalla sverigebor lite varmare med era bilder.

    Anmäl
    Ta bort
    Jenny (jenny@strombrink.com) kommenterade tisdag 19 december 2006
    Nu faller snön utanför fönstret...gissa om jag längtat!!!!!! Hoppas den kommer ligger kvar!! Jag är ute på alla rasterna så mina små gossar håller sig i kragen, så det blir långkalingar på imorgon
    ;-) brrr...men MYSIGT!!!!!!! Du får presentera mig för västeråsarna när ni kommer till mig...för det är dax för er att komma snart...iallefall innan sommar;-) Många kramar till er från mig

    Anmäl
    Ta bort
    Lina Åhrman (linaahrman@yahoo.se) kommenterade måndag 18 december 2006
    Tjingeling solstollarna!!

    Kanonfina bilder, blir väldigt avis.... Förra julen bodde vi på Manchebo beach hotell som ligger utefter den där stranden, skulle gärna vara där igen:-)
    Ett tips på en superfin restaurang är The Flying fishbone, ni kommer inte bli missnöjd... Att besöka California Lighthouse är oxå en upplevelse.

    Fortsätt ha en underbar semester och njut riktigt rejält!!! Många kramisar från Lina o Daniel

    SvaraRadera
  2. Anmäl
    Ta bort
    Gunilla (gunilla.dahlman@gastrikeatervinnare.se) kommenterade måndag 18 december 2006
    Hej på Er!

    Det där med håret, kändes lite kinkigt!! Ta det lungt med dom, man vet aldrig. Min mamma har sagt att man inte kan lita på alla människor. Ett råd!! Skämt åsido, Ni verkar ha det så jäkla mysigt och skönt, är absolut inge avensjuk alls!!!!!!! Tänkte bara fråga om det går bra att följa med nästa gång, som femte hjulet ungefär??!! Ha det gött och sköt om Er!!

    Kramisar Gunilla

    Anmäl
    Ta bort
    JennyL (jenny@johanskoogarkitekt.se) kommenterade måndag 18 december 2006
    Hej!
    Vilka underbara bilder! Stranden ser magnifik ut och vattnet... Härliga färger! Ha det fortsatt bra, vi ses efter jul!
    Kram Jenny

    Anmäl
    Ta bort
    Kerstin L (kerstin.larsson@gastrikeatervinnare.se) kommenterade måndag 18 december 2006
    Hej på er!
    Vilka härliga biler! Blir inte så avis!
    Karin - va kul att se att du har fått BRUN färg på kroppen nu!
    Hoppas ni får en fortsatt skön semester.

    /Kerstin

    Anmäl
    Ta bort
    biggan (birgitta.bjork@gastrikeatervinnare.se) kommenterade måndag 18 december 2006
    Godmorgon i värmen!!!

    Nu börjar jag räkna ner tills du kommer hem......

    Ha det
    Biggan



    Anmäl
    Ta bort
    therese och nicklas (therese.tengstrand@hotmail.com) kommenterade söndag 17 december 2006
    Hej!
    nu har vi kommit hem till ett kallt Sverige. Ni ser ut att ha det jättebra på Aruba, strået vassare än Curacao. Resan hem gick bra förrutom att boardingen på Curacao tog typ 1 h 30 min vilket gjorde att vi blev lite sena till Amsterdam. Ska bli kul att följa fortsättningen på er resa, det blev lite tråkigt när ni lämnande Curacao. Ni får höra av er när ni kommer till Västrerås så kanske vi kan träffas!?

    /Therése och Nicklas

    Anmäl
    Ta bort
    jenny (jenny@strombrink.com) kommenterade lördag 16 december 2006
    Hej hej!!!

    vill bara säga hej... ska nu se en tjejfilm och mysa lite. Nu är det frost på bilarna....kanske snön kommer iallefall...hoppas hoppas!!!!! JAg vill ju åka pulka med albin!!! sköt om er!!! kramar västeråsaren

    Anmäl
    Ta bort
    Ann-Marie (andersson.annmarie@gmail.com) kommenterade lördag 16 december 2006
    Hej på er. Det var längesen. Hoppas allt är väl. Här är det bara bra, noll julkänsla på grund av vädret men det kommer... Men vilken härlig resa ni gör, underbart att få simma med delfiner. Det är nog mångas stora dröm. Ha en fortsatt skön och trygg resa. Kram från Ann-Marie

    Anmäl
    Ta bort
    Maria med familj (parra@bredband.net) kommenterade lördag 16 december 2006
    Hej!
    Jag skriver denna kommentar pa var nya dator vi har fått.Har ar det bara bra,gront och skont.Igar var jag på julgalan pa lakerolarena, det var kul.
    Fredrik ar overlycklig over den nya datorn.Det ar roligare att spela spel pa den.Elin vill ocksa anvanda den och titta pa bolibompa.

    hej da!

    SvaraRadera