lördag 5 maj 2001

Mina päron drar mig srunt Rom

Hej

Nu har min mamma och pappa dragit mig runt Rom och alla dess sevardigheter. Jag har visat mig fran min basta sida....tankte att annars blir det nog inge Thailand i vinter ;) Jag har mest sovit men han se spanska trappan och colliseum (eller hur det stavas). Jag har ocksa hunnit med att ata mat pa de viktigaste platserna :) Vem vill inte kaka pa tunnelbarnan, colliseum och mitt pa shoppinggatan.....mamma surra ju nagot om att hon verkligen gillar att flasha tutten sa varfor inte :)

Annars sa alskar jag uppmarksamheten fran mina kusiner :9 de ar sa himla roliga! Vem ska underhalla mig nar vi kommer hem.....da far man ju bara se det dar mamma fejset igen :)

O sjalvklart har det hant massa tokigheter nar man ar ute med min mamma o pappa.....idag fastna pappa i sparvagnsdorren....halva vagnenutanfor och han innafor....efter ett latt hulken utbrott lyckades han slita upp dorrarna och kasta ut vagnen for att sedan ta ett skutt ut....ja det ar lika bra att vanja sig for man kan ju inte byta ut dem! hihihihi


Kramar fran Agnes

Ps Mamma och pappa halsar o bilder kommer nar jag kommit hem! Ds






1 kommentar:

  1. Systrarna Persson (linda_peson@hotmail.com) kommenterade torsdag 6 maj 2010
    Hallå Bruttan!!
    Va roligt att du har varit på din första riktiga resa Agnes, den förra såg vi(Nellie o Agnes)ju inte så mycket mer än insidan av magarna hahahha, och jag hoppas din mamma mådde mycket bättre på denna resa:))

    Vi har saknat dig, jag(Flippan)ser framemot att se dig imorgon och lovar att busa med dig...
    Ha de gott!! Många kramar från Filippa o Nellie, mamma o pappa hälsar oxå!!

    Anmäl
    Ta bort
    Therése och Nicklas (therese.tengstrand@hotmail.com) kommenterade torsdag 6 maj 2010
    Hej,

    vad kul att ni har fått en liten Agnes, Grattis!

    Vi kom hem från en weekend i Rom i söndags och resan var jättebra. Här väntas det tillökning i november :)

    Lycka till med allt!

    Kram från Västerås

    Anmäl
    Ta bort
    Ture (cammo13@hotmail.com) kommenterade onsdag 5 maj 2010
    Vad du har det bra Agnes, jag skulle göra allt för att få komma ut och lufta mig lite! Jag har utegångsförbud sen i lördags.
    Har haft över 40 grader feber. Visade sig på måndagen att jag hade öroninflammation, nu får jag äcklig medicin...
    Och du, äta bör man annars dör man! Passa på så mkt du kan nu, för jag har hört rykten om att ditt ätande på tutte snart är ett minne blott! Kramar!

    Anmäl
    Ta bort
    Marie_W
    Loggade in söndag 26 december 2010
    från: Forsbacka, Sverige
    Kvinna, 38 år
    Hemort: Forsbacka, Sverige


    0 resor 0 länder 0 inlägg 0 bilder 0 besökta platser Skicka meddelande
    Marie_W kommenterade onsdag 5 maj 2010
    Fniss....varför blir jag inte förvånad att tokigheterna även sker när du är med, Agnes. Ibland blir jag lite orolig för dina päron.....men det verkar ju alltid ordna sig =)
    Hoppas nu inte att din mamma blir fasttagen av polisen för att ha flashat tuttarna för mycket.
    Hoppas också att ni har mycket härligare väder än vad det är här hemma i Forsbacka.
    Ha en trevlig resa.
    =)Marie

    SvaraRadera